hirdetés

2020.01.13. 06:43

Gyógyszertári robot segíti a munkát az Arany Kígyó Patikában

Modern, korszerűen megújult környezetben, valamint esztétikus és tágas betegfogadóval várja vásárlóit az Arany Kígyó Patika Tatabányán, a kertvárosi lakótelepen.

(x)

A felújítási munkálatok ősszel fejeződtek be és csupán pár hetet vettek igénybe. Ezen idő alatt a vevők kiszolgálása zavartalanul működött, a megszokott nyitva tartással. Vágó Dávid ügyvezetővel beszélgettünk mindarról, milyen fejlesztések történtek a közelmúltban és arról is, hogy ezek milyen hatással vannak mind a patikában dolgozók, mind pedig a gyógyszertárban vásárlók életére.

– A legfontosabb változás az officinát, a betegfogadó teret érinti – hangsúlyozta. Elmondása szerint majdnem háromszor akkora területen tudják fogadni a gyógyszertárba érkezőket, mint korábban, továbbá kényelmi szempontokat is figyelembe vettek a változtatásoknál. – Ügyfélhívó rendszer telepítésére is sor került, így megszűnt a sorban állás, csak nagyobb betegforgalom esetén minimális a várakozás, melynek kényelmét az officinában elhelyezett padok biztosítják, egyszerre akár nyolc fő számára. Mindemellett a megnövelt betegfogadó tér sokkal világosabb, áttekinthetőbb és barátságosabb lett. Szeptembertől pedig egy német Riedl márkájú gyógyszertári robot, mely az első az országban, segíti a patika szakdolgozóit abban, hogy a lehető leggyorsabban kézhez kapja a vásárló a terméket.

Miben tud segíteni egy gyógyszertári robot?

A gyógyszertár belső logisztikájában, a raktározásban és a vásárlók kiszolgálásában egyaránt. Ezért volt elsődleges szempont számunkra a gyógyszertári robot telepítése. A vásárlók kiszolgálása során az általuk kért termékeket és gyógyszereket szakdolgozóink beütik a patikai számítógépbe, a kérést a másodperc tört része alatt továbbítja a robotnak, ami a készítményeket az adott tárák mögött kialakított kiadónyílásokba csúsztatja. Ezáltal gyorsabb, hatékonyabb és biztonságosabb kiszolgálás érhető el, ami által megszűnt a hosszabb várakozás. Ennek köszönhetően több idő jut a vásárlókkal való kommunikációra, a betegtájékoztatásra és felvilágosításra. Szakmai felkészültségükből adódóan szívesen válaszolnak minden gyógyszerrel és egészségmegőrzéssel kapcsolatos kérdésre.

Hatalmas előnyt jelent továbbá, hogy eddig a napi kora reggel érkező gyógyszerszállítmány kipakolása és átvétele több órába telt, általában 10-11 óra magasságában került minden gyógyszer a helyére. Ezzel szemben most már reggel úgy tudjuk kinyitni a patika ajtaját a vásárlók számára, hogy ez a gyógyszermennyiség már betöltésre került a robotba és várja, hogy a hozzánk betérő vásárlókat kiszolgálja.

Munkatársaink gördülékenyebben, hatékonyabban és gyorsabban tudják végezni munkájukat, hiszen a robot akár 2 másodperc/termék sebességgel tudja kiszolgálni és betölteni a készítményeket.

A tervek szerint a közeljövőben tovább folytatódnak a munkálatok, de akkor már az épület külső felújítása lesz napirenden.

Címünk:

Arany Kígyó Patika

Tatabánya, Szent György utca 43.

 

Címkék#hirdetés

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában