Szomorú valóság

2021.12.08. 16:33

A Douglas Magyarország karácsonyi LMBTQ-reklámmal érzékenyít

A „Mutasd meg, hogy úgy szereted, ahogy van!” szlogennel arra hívják fel a figyelmet, hogy idén karácsonykor az LMBTQ-közösség tagjairól se feledkezzünk meg.

A Douglas Magyarország legújabb reklámjára az elfogadást hirdető és a szivárványos kampányban előszeretettel részt vevő RTL Klub promóciós blokkjában figyelt fel a 888.hu.

„Mi lehet számodra a tökéletes ajándék? Egy felbecsülhetetlen értékű jel, hogy pontosan úgy szeret téged, ahogy vagy. Egy ajándék sokkal többet is jelenthet”

– hangzik el a reklámban.

A történet szerint egy édesapa karácsonyi ajándékot vesz a tinédzser fiának. A piros, masnival átkötött doboz azonban nem kisvasutat s nem is matchboxot rejt, hanem sminkpalettát.

A fiú ennek nagyon megörül, majd boldogan az apja nyakába ugrik, így a történet happy enddel zárul.

Míg Magyarországon idén ez az egyik első karácsonyi LMBTQ-reklám, addig világszerte már futószalagon gyártják az ehhez hasonló promóciókat.

Mint ismeretes, a norvég posta legutóbbi reklámja azzal verte le a biztosítékot, hogy csók csattan el a filmben szereplő férfi és a Mikulás között. A hirdetéssel az alkotók arra szerették volna emlékeztetni az embereket, hogy az ország ötven éve diszkriminálja a homoszexualitást.

A norvég LMBTQ-szervezet munkatársa akkor így nyilatkozott a reklámról:

Sokunk számára a karácsony egy olyan időszak, amelyet azokkal töltünk, akiket szeretünk, és jó látni, hogy a Norvég Posta most megmutatja, hogy a szeretet mindenkié, irányultságtól és életkortól függetlenül, még akkor is, ha valaki az Északi-sarkon él.

Szomorú, hogy a keresztények legnagyobb ünnepét is érzékenyítésre használják.

Borítókép: illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában