hirdetés

2021.01.05. 15:48

2 érv, amiért érdemes kihasználni a remarketing taktikában rejlő lehetőségeket

(X)

Az online marketing stratégiában óriási szerepe van a Google Ads segítségével kialakított remarketing kampányoknak. Ebben a bejegyzésünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért érdemes aktívan használnia a cégeknek ezt a technikát az online értékesítés során.

1. Kosárba tette a terméket, de elhagyta az oldalt a felhasználó

Ez a probléma sajnos rengeteg webáruház tulajdonos számára ismerős, hiszen különféle keresőoptimalizálási és analitikai eszközök segítségével már könnyedén meg lehet állapítani azt, hogy hogyan használják a látogatók a weboldalunkat. Ebbe beletartoznak olyan adatok is, amelyek azt mutatják meg, hogy mikor, milyen tevékenység közben és melyik oldal megnézése után hagyják el a felhasználók a webáruházunkat.

Visszatérő probléma emiatt az, hogy valaki böngészik a termékek között, beleteszi a kosárba a terméket, s távozik a webáruházból. A Google Ads-ben elhelyezett remarketing kampányok segítségével orvosolni tudjuk ezt a problémát, persze nem 100%-osan, hiszen nem tudjuk hipnotikus erők segítségével vásárlásra buzdítani a felhasználókat, de dinamikus és automatikusan változó, személyre szabott hirdetésekkel már nagyobb sikereket érhetünk el ezen a téren.

1. Márkaismeret növelése, hosszú távú profit-növekedés

A Google Ads platform segítségével automatikusan kerülnek ki az egyéni felhasználói szokásokhoz idomuló, dinamikusan változó hirdetések a userek számára. Még szerencse, hogy napjainkban használhatunk egy ilyen robosztus platformot, hiszen manuálisan ez szinte lehetetlen lenne.

Az így kitett reklámok egyben arra is kiváló eszközök, hogy nagyobb márkaismertségre és a vállalat nevének népszerűsítésére tegyünk szert. Ez a módszer arra is jó, hogy kihangsúlyozzuk, és mélyen elültessük a felhasználó fejében a különféle cégesszolgáltatások létezését, mint például az ingyenes szállítást, az extra garanciális lehetőségeket, a törzsvásárlói kedvezményeket vagy a rendszeres nyereményjátékokat.

Így ismeri majd a látogató a cégünket és a szolgáltatásokat, s nagyobb eséllyel vásárol majd tőlünk, mint egy ismeretlen márkától. Ez pedig hosszú távú profit-növekedést tud generálni.

Címkék#hirdetés
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában