hirdetés

2021.01.05. 15:48

2 érv, amiért érdemes kihasználni a remarketing taktikában rejlő lehetőségeket

(X)

Shopping cart and products on chalkboard. Shop trolley at supermarket as sale, discount, shopaholism concept with copy space left for text or design. Top view or flat lay.

Forrás: freepik.com

Az online marketing stratégiában óriási szerepe van a Google Ads segítségével kialakított remarketing kampányoknak. Ebben a bejegyzésünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért érdemes aktívan használnia a cégeknek ezt a technikát az online értékesítés során.

1. Kosárba tette a terméket, de elhagyta az oldalt a felhasználó

Ez a probléma sajnos rengeteg webáruház tulajdonos számára ismerős, hiszen különféle keresőoptimalizálási és analitikai eszközök segítségével már könnyedén meg lehet állapítani azt, hogy hogyan használják a látogatók a weboldalunkat. Ebbe beletartoznak olyan adatok is, amelyek azt mutatják meg, hogy mikor, milyen tevékenység közben és melyik oldal megnézése után hagyják el a felhasználók a webáruházunkat.

Visszatérő probléma emiatt az, hogy valaki böngészik a termékek között, beleteszi a kosárba a terméket, s távozik a webáruházból. A Google Ads-ben elhelyezett remarketing kampányok segítségével orvosolni tudjuk ezt a problémát, persze nem 100%-osan, hiszen nem tudjuk hipnotikus erők segítségével vásárlásra buzdítani a felhasználókat, de dinamikus és automatikusan változó, személyre szabott hirdetésekkel már nagyobb sikereket érhetünk el ezen a téren.

1. Márkaismeret növelése, hosszú távú profit-növekedés

A Google Ads platform segítségével automatikusan kerülnek ki az egyéni felhasználói szokásokhoz idomuló, dinamikusan változó hirdetések a userek számára. Még szerencse, hogy napjainkban használhatunk egy ilyen robosztus platformot, hiszen manuálisan ez szinte lehetetlen lenne.

Az így kitett reklámok egyben arra is kiváló eszközök, hogy nagyobb márkaismertségre és a vállalat nevének népszerűsítésére tegyünk szert. Ez a módszer arra is jó, hogy kihangsúlyozzuk, és mélyen elültessük a felhasználó fejében a különféle cégesszolgáltatások létezését, mint például az ingyenes szállítást, az extra garanciális lehetőségeket, a törzsvásárlói kedvezményeket vagy a rendszeres nyereményjátékokat.

Így ismeri majd a látogató a cégünket és a szolgáltatásokat, s nagyobb eséllyel vásárol majd tőlünk, mint egy ismeretlen márkától. Ez pedig hosszú távú profit-növekedést tud generálni.

Címkék#hirdetés

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában