Közélet

2016.06.29. 11:12

Porig alázta az idős asszonyt a bunkó buszsofőr

A mogyorósbányai asszony harminc méterre a kijelölt megállótól szeretett volna felszállni a buszra, ez akasztotta ki a buszvezetőt. „Ennyire még nem alázott meg senki” - írta a hölgy lapunknak küldött levelében.

kemma.hu

István Lászlóné mogyorósbányai olvasónk nemtetszésének adott hangot egy korábbi, tömegközlekedésben történt incidens miatt. Mint levelében írja:

„Hatvanhét éves vagyok, sok mindent átéltem már, de így, mint a múltkor, még nem alázott meg senki. Az történt, hogy a múltkor – május 27-én – Mogyorósbányáról Esztergomba 8 óra 10-kor induló busszal utaztam. Harminc méterre a megállótól fel szerettem volna szállni a buszra, mire a sofőr minősíthetetlen hangon kezdett velem beszélni. Mondta, mit képzelek, azonnal szálljak le és lelökött a buszról.
Amikor a buszmegállóban újra felszálltam, megkérdeztem, most boldog? Továbbra is nagyon csúnyán beszélt velem, az esetnek csaknem húsz szem- és fültanúja volt. Szépen kértem, fejezze be. Azt válaszolta, leszállít a buszról és rendőrt hív. Én örültem volna ennek a legjobban, ha megteszi, mire a többi utas zúgolódására végtére is elindult a busz.”

A Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. lapunkhoz elküldött hivatalos közleményében így válaszolt a levélre:

„Mogyorósbányán a járat, indulása előtt egy kiállási helyen várakozik. Itt felszállás nem lehetséges, ez az autóbusz és vezetőjének pihenőhelye. A járatot csak a 15-20 méterre lévő megállóban kezdi a jármű, ahol az előírásoknak megfelelően, biztonságos a fel- és leszállás. Itt már a jegy- és bérlet ellenőrzés/vásárlás után elfoglalhatják helyüket az utasok. Bizonyára ezt tette szóvá az autóbusz vezetője. Azt, hogy milyen stílusban tájékoztatta az utast, sajnos nem áll módunkban utólag rekonstruálni. Amennyiben utasunk sértőnek érezte a hangnemet, elnézést kérünk érte. A járatot a KNYKK Zrt. alvállalkozója végzi. Így a vezető ennek a társaságnak az alkalmazottja. A panaszt követően felkerestük az alvállalkozót és intézkedését kértük az ügyben.
Egyébként a közvetlenül a KNYKK Zrt-hez eljuttatott utaspanaszokat 30 napon belül kivizsgálja társaságunk és annak eredményéről minden esetben tájékoztatjuk az utast” – reagált a vállalat.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!