Hírek

2009.11.06. 07:13

Sokan panaszkodnak az Emfesz Kft. üzletkötőire - Hamis információk

Az egyetemes szolgáltatók szerint számos panasz érkezik a kisfogyasztóktól, hogy az olcsóbb földgázt kínáló Emfesz Kft. üzletkötői hamis információkkal, etikátlanul, a lakosságot félrevezetve próbálják rábeszélni az érintetteket a szolgáltatóváltásra - írta pénteki számában a Napi Gazdaság Győrösi Pál, a Tigáz szóvivőjére hivatkozva.

MTI Eco

Az Emfesz elismerte, hogy előfordulnak visszás esetek, de a cég szerint a panaszok száma csak egy százalék körül mozog, a hagyományos szolgáltatókhoz visszalépők száma pedig nem jelentős - írta a lap.

A Napi Gazdaság szerint mind a Tigáz, mind pedig a Főgáz területén már néhány ezer fogyasztót sikerült átcsábítani, de csaknem 50 százalékuk egy-két hónap után jelentkezett, hogy visszatérne.

Az E.ON is rendszeresen kap panaszokat az Emfesz üzletkötőinek agresszív viselkedéséről, amiről tájékoztatták is a kft.-t. A Magyar Gázipari Egyesülés keretein belül is igyekeznek fellépni, ám eddig nem sok sikerrel.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!