Hírek

2009.11.11. 15:38

30 millióért népszerűsítik a magyar sertéshúst

A Minőségi Magyar Sertéshús (MMS) védjegy kampányára írt ki gyorsított meghívásos közbeszerzést az Agrármarketing Centrum, a kampány tervezett költsége 30 millió forint.

MTI Eco

A speciális kampánynak a kiírás szerint olyannak kell lennie, amely az eladás helyén kívánja megnyerni a fogyasztót úgy, hogy a vásárlás élménye is befolyásolja őt. A kampány a tervek szerint december 14-én indul, ezért gyorsított meghívásos eljárással választják ki a munka elvégzőjét.

A tenderre az jelentkezhet, aki rendelkezik 2006-2008 között legalább 3 darab, egyenként legalább nettó 20 millió forint ellenértékű - befejezett - marketingkommunikációs tervezéssel és kivitelezéssel, mint referenciával.

A közbeszerzésen való részvételre november 16-ig lehet jelentkezni, a kiválasztott pályázók ajánlatait november 30-án bontja fel az Agrármarketing Centrum.

A pályázat aktualitását igazolja az is, hogy drámaian csökken a sertés felvásárlási ára annak ellenére, hogy az elmúlt mintegy 60 évben még soha nem tartottak ilyen kevés sertést Magyarországon.

A Magyar Agrárkamara szerint az áresés a forint erősödése, valamint a nyugat-európai import miatt következett be. A Magyar Agrárkamara állattenyésztési osztályának elemzése azt mutatja: ma a vágóhidak 30 százalékban importált állatot dolgoznak fel.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!