Hírek

2005.06.27. 06:09

Reklámozó világsztárok

Gyulay Zoltán

Már régóta keringenek a pletykák a Versace és a háromszoros anyuka, Demi Moore (42) között fennálló kapcsolatokról. Asthon Kutscher (26) és a szép sztár azonban nem nagyon mutatkozott a nyilvánosság előtt, különösen a Demi vetéléséről szóló hírt követően. Most mégis kedvezőbbre fordult a helyzet: a Striptease című film egykori, nagy sikerű főszereplője ugyanis a Versace divatház hivatalos arca lett. A híres fotográfus, Mario Testino (51), aki éppenséggel Madonnát (47) is fényképezte, máris elkészítette az augusztustól az elitmagazinokban megjelenő reklámkampányhoz a felvételeket. A divatszakma az utóbbi időkben kénytelen volt súlyos veszteségeket elkönyvelni. A Versace célja, hogy kissé megkopott arculatát – az utóbbi idők trendjének megfelelően – sztárarcokkal fényesítse. Hogy azonban Demi jobb reklámhordozó lesz-e, mint Madonna volt, még kérdéses. A filmsztár a Versace-kampányban egy luxustitkárnőt alakít.

Az elmúlt hetek legfrissebb hirdetési szpotja egyébként a Fiaté: egy volán mögött ülő lány örül a jó fogásnak, amelyet csinált, de ez azonban nem a kisautó, hanem George Clooney (44). A filmszínész joggingolás közben megpihen a parányi egyterűben, amelynek tulajdonosnője a távirányítónak köszönhetően foglyul ejti.

Mi lehet vajon közös a U2 frontemberében, Bonóban (45), Claudia Schifferben (35), Wim Wendersben (60) és Justin Timberlake-ben (24)? Mindannyian meglehetősen gazdagok, és a szegénység ellen kampányolnak – egy reklámszpotban. A „termék”: az ENSZ szegénység elleni terve. Cameron Diaz (33), Kylie Minogue (37), Brat Pitt (42) és George Clooney az ENSZ gyermekszervezete, az UNICEF MTV-n sugárzott, fekete-fehér, teljesen néma reklámjában tűnik fel, három másodperces váltásban. A gyors váltás azt jelképezi, hogy a szegénység következtében minden harmadik másodpercben meghal egy gyermek valahol a Földön.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!