Hírek

2005.06.30. 05:49

Pimaszul bántak velem az üzletben

SÉRTÉS Olvasónk panaszolja: a Rossmann cég Westend-beli üzletében sértő hangon, modortalanul beszélt vele a biztonsági őr. A hölgy be is írt a vásárlók könyvébe. Mi lesz az eset következménye?

BAMA

Elnézést kérünk a történtekért – reagált az esetre Szurma Gyöngyi értékesítési vezető a Rossmann vecsési központjában. – Igyekszünk úgy kiválasztani a biztonsági őröket, hogy megfeleljenek a követelményeknek. Elvárjuk, hogy intelligensek, kulturáltak legyenek. Ha kiderül, hogy az őrre máskor is volt panasz, elbocsátjuk.

A hatósághoz sok bejelentés érkezik udvariatlanság miatt – mondta dr. Bobál Pál, a Pest Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség igazgatója. Sajnos jogszabály híján a hatóság nem tud eljárni a vétkesekkel szemben. A hasonló eseteket, illetve panaszleveleket a kamarák etikai bizottságainak adják át – tudtuk meg dr. Tóth Istvánnétól, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség igazgatójától.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) etikai bizottságának elnöke, Németh Péter azonban szkeptikus. Igaz, ha a vétkes cég a BKIK tagja, még ki is zárhatják a testületből, mondja. De ha nem tag, legfeljebb figyelmeztethetik. Az ilyen levelet azonban a cégvezetők zöme válaszra sem méltatja. Mindenesetre jól tesszük, ha panaszunkat feljegyezzük a vásárlók könyvébe. Az esetnek így marad írásos nyoma.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!