Díj

2020.07.17. 20:36

Igazán vonzó munkáltató Tatabányán a Bridgestone

Idén is elnyerte a Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató címet a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. Topocsik Melinda kiemelte, hogy büszkék arra, hogy vállalatunknál példaértékű a csapatmunka.

Mórocz Károly

női dolgozók érdekében indult a kampány Bridgestone

Forrás: Bridgestone

Idén is elnyerte a Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató címet a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. A B-Pink! – a Te egészséged, a mi törődésünk! elnevezésű kampánya bronz minősítést kapott a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. Korábban a Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged kampánya nyert ezüst minősítést. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és vonzóbbak legyenek.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár ötödik alkalommal hirdette meg pályázatát, amelyre a Bridgestone tavaly októberben, a nemzetközi mellrák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság-növelő kampánnyal nevezett be. A zsűri tíz szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok szakemberei voltak, akik értékelték azt is, hogy a kampány során a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.

– Nagy megtiszteltetés, hogy vállalatunk erőfeszítéseit a munkáltatói márkaismeret terén immár második éve ismerik el az Employer Branding Award díjával. Ez a díj újabb lendületet ad számunkra, hogy a jövőben még izgalmasabb programokkal bizonyítsuk, hogy gondoskodó vállalat vagyunk, ahol jó dolgozni – mondta Topolcsik Melinda, a gumiabroncs­gyár ügyvezető igazgatója. – Büszkék vagyunk rá, hogy vállalatunknál példaértékű a csapatmunka és kreatívan tudjuk megvalósítani a társadalom és az egymás iránti elkötelezettségünket.

B-Pink!

Ingyenes szűrést és szakértői előadást szervezett 150 női dolgozójának, közös fotózásra hívta minden munkatársát és felmatricázta a főépületét a nők védelme érdekében a B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk! elnevezésű kampánya során a Bridgestone. A kampány idején a dolgozók szalagot tűztek fel és rózsaszínnel világították meg a tatabányai gyárat a mellrák elleni küzdelem hónapjában.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!