2019.03.31. 12:19
Ezzel a szakállas ötlettel a legmenőbbek közé került a Bridgestone
Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya.
Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya.
Forrás: Bridgestone
A tavalyi „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” elnevezésű Bridgestone-kampány ezüst díjat kapott az Employer Branding Awards-on. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb, példaértékű hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.
Ez utóbbi állt a Bridgestone kampányának középpontjában is, amely humoros és könnyed hangnemben hívta fel a vállalat több mint 1000 férfi munkatársa és általában a férfiak figyelmét a prosztatarák-szűrés, valamint a prevenció fontosságára, a nemzetközi Movember kampányhoz kapcsolódóan. A tatabányai abroncsgyár a tavaly novemberi kezdeményezés keretében ingyenes és mindösszesen két csepp vérből elvégezhető prosztatarák-szűrési lehetőséget is biztosított férfi dolgozói számára. Mindemellett persze megmaradt a Movember klasszikus figyelemfelkeltő eleme is: vagyis a bajusz- és szakállnövesztés.
A Bridgestone munkatársai az akció keretén belül egy bajuszszépségversenyt is tartottak, amit a vállalat Facebook-oldalán lehetett nyomon követni, valamint ugyanitt lehetett voksolni a legmeggyőzőbb arcszőrzetekre.
A Bridgestone Movember e mellett számos vicces elemet is tartalmazott. Ilyen volt például a gyárépület ajtajaira és az összes férfi mosdóban a tükrökre, valamint a piszoárok fölé ragasztott bajuszmatrica vagy éppen az álbajuszosztás is.
A zsűri tagjai vezető magyar vállalatok kommunikációs és HR szakemberei közül kerültek ki, akik ezúttal nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de a döntésben kiemelten fontos szerepe volt annak, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységek teljes összhangban tudtak együttműködni.