promóció

2017.09.23. 06:00

Dr. Rákóczi Ferenc gyermekgyógyász, címzetes főorvos ezért elégedett az új Opel Crossland X modellel

A motor jellegének köszönhetően amint a gázra léptem, szinte robbant a sebesség, pillanatokon belül megelőztem az előző járművet, majd jelzett az autó, hogy kapcsoljak 6. sebességfokozatba!

Köszönöm az Opel Tatabányának és az Autentik Cégcsoportnak a számomra nyújtott lehetőséget, melyben egy pár napig kipróbálhattam az új városi terepjárót, a Crossland X modellt!

Kíváncsian ültem a dizájnos, új autóba, hiszen több Opel-t is használtam már az évek során, amelyek meg kell, hogy mondjam, nagyon megbízhatóak, strapabíróak voltak.

Az első meglepetés akkor ért, amikor nem kellett a kulcsot a zárba dugni, az autó automatikusan érzékelte, hogy a közelében vagyok, és kinyílt. A visszapillantó tükrökkel együtt. Aztán nem találtam kulcslyukat az indítókulcsnak sem, csak egy startgombot. Először csak a városban autóztam vele, kezdetben kicsit soknak tűnt a vezetés rásegítő felszereltsége. Jelzett, ha átléptem a felezővonalat, segített az optimális sebességet kiválasztani a leggazdaságosabb benzinfogyasztás érdekében. Meglepett az automata fényszóró használata, csak sötétben kellett eldöntenem, hogy használok-e reflektort, vagy nem. Jópofa a startstop gomb, amely leállítja a motort automatikusan, amíg várakozom a pirosban, majd ha a kuplungra lépek, a kocsi újraindul. Kényelmes esőben az automata, eső hevességét érzékelő ablaktörlő is!

Hétvégén hosszabb úton is volt szerencsém kipróbálni, nagy élmény volt! 1,2-es benzinmotorral azt gondoltam kezdetben, hogy kissé lomha lesz, de ez csak az első előzésig tartott. A motor jellegének köszönhetően amint a gázra léptem, szinte robbant a sebesség, pillanatokon belül megelőztem az előző járművet, majd jelzett az autó, hogy kapcsoljak 6. sebességfokozatba! Viszont a 90 km/h-s sebességet nagyon jól tartotta, kényelmesnek bizonyult hosszú távon is, nem kellett visszafognom sebességtúllépés miatt, mert nem lépte túl. Az autó autópályán sem lomha. Városban viszont többször is oda kellett figyelnem, mert lassabbnak éreztem, mint a valós sebessége.

6 légzsákos, négy elektromos ablakemelős, magas autó, a megengedett sebességeket betartva jó úttartású, biztonságos autó.

Tolatáskor nagyon jól jött a műszerfalon lévő tolatóképernyő, és a berajzolt piros irányzék, illetve a hangjelzések is segítettek a távolság megítélésében.

Az ülések kényelmesek, nagyon jó a deréktámasztásuk, a hátsó utasoknak is kényelmes helyük van. A csomagtartó is kellő nagyságú. A kormányfűtést nyár vége lévén nem próbáltam, de a kormányról irányítható rádió nagyon tetszett.

Nekem az autó alakja, és a grafit metál színe tetszett! Egyszóval, élveztem a tesztelést, nagyon tetszett az autó, csak ajánlani tudom másnak is! Optimális, mindennapos használatra való, városi terepjáró! 

Köszönöm szépen még egyszer a megtisztelő lehetőséget!

Kívánom, hogy másnak is lehessen ebben része, akár tesztvezetőként, akár tulajdonosként!

Dr. Rákóczi Ferenc

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában