2017.03.21. 06:27
Eredményesen szerepelnek a versenyeken a Szent Imre diákjai
Kiemelkedően teljesítenek a komáromi Szent Imre Általános Iskola és Óvoda diákjai, akik körzeti, megyei és országos versenyeken is folyamatosan szép eredményeket érnek el.
A felső osztályosok közül Nádpataki Antónia Fruzsina a képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott fel. A tatai református hittanversenyen is jól teljesített az ifjúság, ahonnan hat arany-, három ezüst- és három bronzéremmel térhettek haza a diákok.
Az országos német nyelvű csapatversenyen a 8. évfolyam gárdája, Ábrahám Orsolya, Egyed Gábor, Horváth Dzsenifer és Madár Emőke első helyezést értek el, a megszerezhető 100 pontból 99-et értek el, megelőzve ezzel neves iskolákat is. Ugyancsak országos rendezésű, „Itthon, otthon vagy” földrajzversenyen Horváth Csongor 7. osztályos tanuló második, Farkas-Páll Édua 8. osztályos tanuló negyedik helyen végzett.
[caption id="" align="aligncenter" width="650"] Képünk a Petőfi szavalóversenyen készült
[/caption]
A Petőfi szavalóversenyen Baján Boglárka 4. osztályos, Hollósi Szonja Lora 5. évfolyamos és Farkas-Páll Édua 8. osztályos tanuló is első helyen végzett. Kerper Dávid 6. osztályos tanuló bejutott az Arany János magyar nyelv és irodalom verseny országos döntőjébe, ahol március 26-án képviseli az iskolát.
Az intézmény diákjai sportban is otthon vannak, hiszen az Egyed Gábor és Vicena Richárd páros a körzeti lábtengóbajnokságot megnyerte, Galambos Pál több dobogós helyezéssel is büszkélkedhet, melyeket úszóversenyeken ért el, rajta kívül Debreceny Dalma és Both Márton is rendszeresen jár különböző szintű úszóversenyekre, és ott szép eredményeket érnek el. Az említett helyezések mellett még számos elismeréssel büszkélkedhetnek az iskola tanulói.
Szent Imre-iskola
A mai iskola helyén már közel 130 éve folyik oktatás és nevelés. Az 1948-ban államosított iskola 1997-ben került újra egyházi tulajdonba. Az intézmény fenntartója azóta a Győri Egyházmegye. Hitvallásuk, hogy katolikus elvek szerint, erkölcsös nevelésben részesítsék a gyermekeket, akik szilárd erkölcsi neveltetéssel, erős tudásbeli alapokkal és az új ismeretekre nyitottan hagyják el az intézményt.