2009.10.27. 11:18
Megnézzük, hogy mire költünk: nő a költségérzékenység a válságban
A válság hatására tovább nőtt az ügyfelek költségérzékenysége, az autósok döntését a kötelező biztosítással kapcsolatban a jövőben is elsősorban a díjak mértéke határozza meg - derül ki a Generali providencia biztosító legfrissebb, a fogyasztók igényeit feltérképező gfb-kutatásából.
A kedvező ár mellett a megbízhatóság és a biztosító stabilitása is szerepet játszik a választásban.
Az elemzéséből kiderült az is, hogy az autótulajdonosok 44 százaléka tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait is a novemberi gfb kampány idején, de közülük egyelőre csak egy százalék biztos abban, hogy váltani fog.
Az ügyfelek körében egyre fontosabb tájékozódási pont az internet, az autósok 60 százaléka informálódik ezen a platformon.
A fogyasztók 32 százaléka egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően.