Hírek

2009.10.27. 11:18

Megnézzük, hogy mire költünk: nő a költségérzékenység a válságban

A válság hatására tovább nőtt az ügyfelek költségérzékenysége, az autósok döntését a kötelező biztosítással kapcsolatban a jövőben is elsősorban a díjak mértéke határozza meg - derül ki a Generali providencia biztosító legfrissebb, a fogyasztók igényeit feltérképező gfb-kutatásából.

Világgazdaság Online

A kedvező ár mellett a megbízhatóság és a biztosító stabilitása is szerepet játszik a választásban.

Az elemzéséből kiderült az is, hogy az autótulajdonosok 44 százaléka tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait is a novemberi gfb kampány idején, de közülük egyelőre csak egy százalék biztos abban, hogy váltani fog.

Az ügyfelek körében egyre fontosabb tájékozódási pont az internet, az autósok 60 százaléka informálódik ezen a platformon.

A fogyasztók 32  százaléka egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!