2007.10.10. 05:59
Irodai ragacsok
Az idén várhatóan eléri a hétmilliárd forintos éves árbevételt a 3M hazai leányvállalata, a 3M Hungária Kft.
A jelenleg 70 alkalmazottat foglalkoztató, 100 százalékban amerikai tulajdonú magyar leányvállalat az ipari felhasználású termékektől kezdve a közlekedési és munkavédelmi, telekommunikációs, elektronikai eszközökön át az egészségügyi, irodatechnikai termékekig mintegy tízezerféle terméket forgalmaz. Közülük talán a legközismertebbek a Post-It öntapadó irodai emlékeztető jegyzettömb család tagjai, a Scotch ragasztószalagok, valamint a Scotch Brite dörzsölős szivacsok.
A cég tavaly elnyerte a kitűnő márkákat fémjelző Superbrands címet is. „Az elmúlt öt év átlagosan 10 százalékos éves növekedési üteme után jövőre 14 százalékos bevételi többletet tervez a cég, így jövőre a nyolcmilliárd forintos forgalom a cél” - nyilatkozta Kanizsai Róbert marketingkommunikációs vezető. A 3M, amelynek termékei 40 éve megtalálhatók a magyar piacon, 1987-ben nyitott önálló képviseleti irodát, a 3M Hungária Kft. pedig 1991-ben alakult meg.