Hírek

2006.08.19. 07:00

Trehány módon intézkedett a banki alkalmazott

Olvasónknak ügyfélszámot kellett változtatnia, hogy a bank a lakossági számlájáról utaljon az egyik szolgáltatónak. Két hét múlva értesítették: a dokumentumot hibásan töltötték ki.

BAMA

A kedves olvasó személyesen intézkedett a Budapest Bankban. Az ügyfélszámot azért kellett módosítania, mert az áramszolgáltató felé átállt átalánydíj-fizetőből havi törlesztővé. A módosításról szóló dokumentumot az egyik alkalmazott töltötte ki az előző hónapban. Az ügyfélnek azt csak alá kellett írnia. Igencsak megütközött tehát, amikor két hét múlva levelet kapott a banktól: nem tudják érzelmezni az óhaját. Meg akarja szüntetni a fogyasztói számot, vagy módosítani akarja azt? Mondani sem kell, hogy mindezek miatt a pénzintézet nem teljesítette az előző havi követelést az áramszolgáltató felé. Amiből a hölgynek önhibáján kívül kára származhat. Késedelmes fizetésért általában késedelmi pótlékot számolnak fel a szolgáltatók.

A kedves olvasó szóban mondta el panaszát a banki alkalmazottnak, miszerint kollégája rossz munkája miatt őt most kár éri. Egyrészt a fent említett késedelmi pótlék formájában, másrészt időt veszített (ugyanazért kétszer is be kellett mennie a bankba). Ráadásul idegeskedett a történtek miatt. Az alkalmazott elismerte a hibát.

A bank ültessen az ügyfélszolgálati ablakokhoz olyan munkatársakat, akik értik a dolgukat, és rendesen megdolgoznak a fizetésükért. Ez a véleménye a Magyar György és Társai Ügyvédi Irodának. A hölgy nyugodtan tegyen a történtekről írásban is panaszt.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!