Hírek

2005.07.30. 00:00

Nem voltak jó formában Norbi wellness húsai

A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas volt a Schobert Norbert fitneszedző nevével fémjelzett Norbi Update húskészítménycsalád csomagolása és feliratozása - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal. Mivel a gyártó, a Szole-Meat Húsipari Kft. önként vállalta a szabálytalanságok megszüntetését, a GVH az eljárást megszüntette.

B. M.

A vizsgálat során – szakintézet segítségével – megállapították, hogy nem felel meg a valóságnak a csomagoláson feltüntetett „nem hízlal” és „magas hústartalmú” felirat. Félrevezető az „1” szám használata, mert azt a képzetet keltette a vásárlóban, hogy ez a termék minőségével kapcsolatos, más árukkal összevetve valamilyen rangsort jelöl. Kimondta azt is a hatóság, hogy a termékcsalád összefoglaló elnevezése nem bír pontos tartalommal az azt nem ismerők számára. A Szole-Meat azóta módosította a kifogásolt csomagolást és feliratozást. Az Update termékcsaláddal 2004. decemberében lépett a piacra a Norbi Wellness és Média Kft. és a Szole-Meat húsipari társaság. Az élelmiszerek a fitnesz-üzletember átfogó vállalkozásainak részei.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!