Hírek

2005.06.08. 00:00

Több fagylaltot nyalunk el az idei nyáron

V. G.

Várhatóan hét-tíz százalékkal több jégkrém és fagylalt fogy el az idei nyáron a tavalyinál. A forgalomnövekedésben szerepük lesz az új termékeknek. Ilyen például a a hazai Baldauf Kft.-t felvásárló horvát Ledo és a Lidl áruházlánc saját márkás nyalánksága. A piacot uraló Algidával és Schöllerrel szemben az új szereplők az árakkal versenyezhetnek, de az élesedő verseny a nagy cégeket is mérsékletre sarkallja. A fogyasztói szokások átalakulása sem kedvez minden cégnek. A dobozos fagyik kedveltsége nő, de a kézzel készült gombócosból fogy a legtöbb. Bár ennek szezonális jellege a legerősebb.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!