2021.04.16. 10:22
Újranyit a T-Szol központi ügyfélszolgálata Tatabányán
Hétfőtől személyesen is intézhetik ügyeiket a T-Szol felhasználói. A központi ügyfélszolgálati iroda látogatásához fontos járványügyi szabályokat kell betartani.

Egyszerűbb lett az ügyintézés a T-szolnál
A T-Szol Zrt. közleményben tájékoztatta felhasználóit, hogy a koronavírus miatt ideiglenesen bezárt központi ügyfélszolgálati iroda április 19-én hétfőn, óvintézkedések és korlátozások bevezetésével újranyit.
Mint írják, az ügyfélszolgálat ügyfélszolgálat személyes látogatása az újranyitást követően kizárólag előzetes időpontfoglalással lehetséges. A foglalásra online a szolgáltató honlapján, vagy telefonon a 34/600-700-as számon van mód. Arra kérnek minden felhasználót, hogy az ügyfélszolgálat látogatása helyett, ha lehetséges, akkor továbbra is a nem személyes ügyintézési formát válasszák.
Hangsúlyozzák, hogy az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata kötelező. A várakozóteret és a gyereksarkot lezárták, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intézők tartózkodhatnak, ezért megkérnek minden ügyfelet, hogy a bejárata előtt várakozzanak.
Az ügyintézők a megszokott nyitvatartási időben állnak rendelkezésre:
Hétfő: 7 – 19 óráig
Kedd: 8 – 14 óráig
Szerda: 9 – 17 óráig
Csütörtök: 10 – 17 óráig
Péntek: 8 – 12 óráig