8 milliót költött

2019.11.18. 10:26

Egy komplett lakást berendezett egy magyar vásárló a Black Friday-en

A férfi konyhai gépeket, tévéket, számítógépet és házimozi-rendszert is vett az egyik nagy internetes áruház fekete pénteki akciójának keretében – írta a hétfői Világgazdaság.

Forrás: Marcos Mesa Sam Wordley

Fotó: Shutterstock

A lap felidézte, hogy a hálaadást követő black friday csaknem fél évszázados amerikai hagyomány, „a vásárlás ünnepe”, amelyre nagy leárazásokkal készülnek a kereskedők. Magyarországra 2012-ben tört be a fekete péntek, amely már nem csupán egy nap: a kedvezmények szinte november egészét érintik.

A műszaki cikkek iránti hagyományosan erős kereslettel immár a lakberendezési termékek népszerűsége is felveszi a versenyt

- írta a Világgazdaság.

A lap idézte a GKI Digital és az Árukereső közös felmérését, amely szerint az aktív magyarországi internetezők ötöde, azaz mintegy 1,2 millió ember a karácsonyi ajándékok beszerzésében is számít a fekete péntek akcióira. Ugyanakkor a vásárlók elsősorban nem az év végi ünnepekre készülnek a black friday során, hanem saját, a kedvezményes időszakra halasztott beszerzéseiket valósítják meg.

Miután ezekkel végeztek, még átböngészik az ajánlatokat karácsonyi ajándékok után kutatva, de a meglepetéseket inkább a december eleji fizetés megérkezése után veszik meg.

A férfiak jellemzően valamely konkrét termék akciós árát várják, míg a nők nyitottabbak, és inkább azt nézik, hogy mit lehet leértékelve kapni – olvasható a Világgazdaságban.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!