reptér

2019.08.02. 23:13

Szakíthat a Wizz Air a Malév Ground Handlinggel

A diszkont légitársaság szerint a földi kiszolgáló túl magas árat számít fel az utasoknak.

Kilátásba helyezte a magyar kötődésű Wizz Air diszkont légitársaság a járatok földi kiszolgálására kötött szerződésének felmondását a Malév Ground Handlinggel – derül ki a légitársaság pénteki közleményéből.

Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója a Malév Ground Handling eljárásával kapcsolatos fogyasztóvédelmi vizsgálattal kapcsolatban közleményében leszögezte: jelenlegi működésével a Malév Ground Handling megsérti jogi kötelezettségeit, amikor a kihirdetettnél magasabb árat számít fel az utasoknak, illetve a Wizz Air kínálatában nem szereplő szolgáltatásokat értékesít számukra.

„A helyzet megoldásának érdekében minden lehetőséget megvizsgálunk, beleértve a szerződés felmondását is”

- olvasható a közleményben.

Közölte továbbá: a Wizz Air szigorú követelményeket szab az utaskezelés területén, és elvárja, hogy kiterjedt hálózatán belül minden partnere eleget tegyen ezeknek. Ha bármely partnerük megszegi kötelezettségeit, és félrevezeti a Wizz Air utasait, akkor alapos vizsgálattal, illetve szükség esetén jogi lépésekkel kell szembenéznie – olvasható a vezető által aláírt közleményben.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium kedden közölte, hogy Kara Ákos infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett a Malév Ground Handlinggel szemben, mert sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!