Friss hírek

2006.01.12. 07:36

Az amerikaiak a csokigolyóra esküsznek

Egy nemrégiben végzett felmérés szerint az Egyesült Államok legnépszerűbb reklámfigurái továbbra is a csokigolyócskák, amelyek a figurák ötletének 1954-es megszületése óta olvasztják vásárlók millióinak szívét.

BAMA

A tisztes első helyezés a Marketing Evaluation-nek köszönhető. A marketing cég által megkérdezetteknek osztályozniuk kellett az ismert reklámfigurákat annak alapján, ki mennyire kedveli azokat. Negyvenkét pontot szereztek a maximális százból az öt különböző színben forgalomban lévő csokigolyócskák, melyek közül a vörös jelent leghamarabb a piacon, majd forgalomba került a sárga, a siker miatt pedig további három. Az M&Ms legnépszerűbbnek számító kék csokigolyója után 1997-ben jött a zöld, amelyik az első női csokigolyó a világon. A narancsszínű az 1999-es Super Bowl, vagyis az amerikai focibajnokság döntőjének reklámszüneteiben tűnt fel először. (Mfor)

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!