Friss hírek

2005.12.27. 14:34

Már nem a bútorai miatt népszerű az IKEA

Németországban az olcsó étkezési lehetőségek és az ingyenes gyermekmegőrzés miatt keresik fel sokan a svéd bútorcég áruházait. Sokan több kilómétert is autóznak az 1,5 eurós reggeliért, az 1 eurós hot-dogért és a 4,30 euróba kerülő ebédért.

BAMA

Míg egyesek bútorvásárlás céljából keresik fel az IKEA áruházat, addig mások az ingyenes „baby-sitterért”, a WC-használatért és az olcsó étterméért látogatják. A svéd bútorcéghez befolyó minden 20. euró az olcsó menüjéből származik: ez összesen 141 millió eurót tett ki az elmúlt évben. Egyesek több mint 10-15 km-t is vezetnek az autópályán, hogy az 1,5 eurós reggeliért, az 1 eurós hot-dogért, a 1,30 eurós sörért, az 50 centbe kerülő – vaníliaszósszal leöntött - almatortáért és a 4,30 euróba kerülő ebédért. Így spórolva a havi kiadásokon. Az autóvezetők pedig előszerettel veszik fel a pihenőhelyeik közé az IKEA-éttermeket, ahol a mosdófelszerelésekkel folyamatosan feltöltött, ingyenes toilett áll a rendelkezésükre. Sőt, „modern társadalmi nappaliként” is jellemzik egyesek az IKEA-éttermeket, ahol minden társadalmi réteg összefuthat, legyen nyugdíjastól kezdve a menedzserig. (spiegel)

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!