Friss hírek

2005.08.29. 17:14

Japán: Dohányos vagyok, nem szégyen!

BAMA

Az egyre csökkenő számú japán dohányost a Japan Tobacco cigarettagyár új reklámhadjárattal próbálja káros szenvedélyének vállalására bírni. Aranyrudat, síkképernyős tévékészülékeket és speciális filmvetítéseken való részvételt nyerhet, aki részt vesz a cég termékpromóciójában.

 

Japánban a dohányosok aránya egy tavalyi felmérés szerint történelmi mélypontra esett vissza, a felnőttek között alig 29,4 százalék, annak ellenére, hogy a cigaretta ára a szigetországban viszonylag alacsony a fejlett országok átlagárához képest. A Japan Tobacco szeptemberben bevezetni kívánt új cigarettafajta marketing-kampánya keretében arra szólítja fel a dohányosokat, hogy küldjenek a cégnek levelezőlapot a következő kézírásos, büszke szöveggel: "Dohányos vagyok".

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!