2005.04.11. 16:37
Tíz százalék a Szentkirályi részesedése
Az első negyedév végére 10 százalékra nőtt a mindössze két éve működő Szentkirályi Ásványvíz Kft. piaci részesedése.
A 2003-ban családi vállalkozásként alapított Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2003-ban 10,5 millió palack ásványvizet értékesített, a mennyiség 2004-ben 40 millió palackra nőtt, s idén várhatóan 150 millió literre növekszik a palackozott mennyiség. Magyarországon 2004-ben mintegy 600 millió liter ásványvizet értékesítettek - egy főre 58 liter jutott -, az eladott mennyiség 70 százaléka szénsavas, 30 százaléka szénsavmentes ásványvíz volt. A Szentkirályi Ásványvíz esetében az arány fordított: az eladott mennyiség 60 százaléka szénsavmentes, 40 százaléka szénsavas ital.