Egyperces

2016.10.07. 17:01

Addiktív indiai leheletfrissítőt reklámoz James Bond, az emberek kiakadtak

Többek szerint Pierce Brosnan eladta a lelkét az ördögnek.

BAMA

Háborgásra ébredt India pénteken: a volt James Bond, Pierce Brosnan felcsapott a Pan Bahar reklámarcának. Először nézzük meg a 007-es hangulatúra fazonírozott reklámot, aztán beszéljünk az ezt övező visszatetszésről.

A videó egynek elmegy-kategóriás, mégis nagy port vert fel. Ennek az az oka, hogy a Pan Bahar a pan masala egy fajtája: ez egy indiai leheletfrissítő, melyet a dohánylevelekhez hasonlóan rágni kell, majd kiköpni, csak ez egy bétellevélből, bételdióból, szegfűszegből, kardamomból és további összetevőkből álló keverék. Viszont szintén addiktív és káros az egészségre. Ezért aztán egyből özönleni kezdtek Twitteren a Brosnant ekéző bejegyzések:

— Akshar (@AksharPathak) ">2016. október 7.

— Yashi Singh (@AyushiYashing) ">2016. október 7.

 

— Dhruva Jaishankar (@d_jaishankar) ">2016. október 7.

— Hardik Rajgor (@Hardism) ">2016. október 6.

— Iain Marlow (@iainmarlow) ">2016. október 7.

— Moon (@moonsez) ">2016. október 7.

— Ramesh Srivats (@rameshsrivats) ">2016. október 7.

— चार लोग (@WoCharLog) ">2016. október 7.

— Baijayant Jay Panda (@PandaJay) ">2016. október 7.

— Aradhya Agnihotri (@aradhya1553) ">2016. október 7.

A (volt) rajongók szerint Brosnan ezzel a reklámszerződéssel a filmvászonról lelépve is az orruk alá dörgölte a 007-es ügynök „gyilkolási engedélyét.”

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!