2016.09.01. 07:13
Hiába zárták le a bokodi „úszó falut”, Andrea Bocelli mégis odament
Már a Telekom is felfedezte, mennyire jól mutat megyénk egyik természet adta szépsége és az arra épült horgászparadicsom, a bokodi stégek a világhírű olasz tenorista „oldalán”.
A TV-reklám az elgondolás bemutatására olyan hírességet hívott segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A tenor elsöprő sebességgel vezeti végig a nézőt Európa különböző tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el annak a jelentőségét, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival szimbolizálja az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában.
A nemzetközi kampány Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában szinte párhuzamosan fut júliusától novemberig.
Ezzel egy időben egy másik portál is felfigyelt a stégek természet adta szépségére. A fent említett megyei helyszínnel hirdeti őszi kollekcióját: Engedd el magad! A stég, a tópart és a friss levegő együttesével reklámozza a ruhákat.
A helyszín néhány év alatt nagy ismeretségre tett szert. Többek között itt forgatta Kállay Saunders András Juliet című videoklipjét, és egy izlandi reklámfilmhez is méltó helyszín volt.
Mint ismeretes, nem olyan rég néhány stégtulajdonos tiltakozott, mivel elegük lett a turistaáradatból. Lapunk tudomására jutott információ szerint turistabuszok célállomásai voltak a lebegő faluként híressé vált bokodi stégek.
Wágner Zsanett -->