Közélet

2016.03.11. 11:14

Divatszakember, politikus és blogger szemén keresztül láttuk a valóságot

A „Z” generáció az első globális és digitális nemzedék. Hozzászoktak ahhoz, hogy állandó kapcsolatban vannak egymással, hogy korlátlan és azonnali hozzáférésük van a világhálóhoz.

W.Zs.

Hálózaton keresztül funkcionálnak a legjobban, a szocializáció ebben a korosztályban virtuális térben történik. Egyebek mellett erről is szó volt a mÉrtékadó Nők III. konferenciáján, amelynek ezúttal is az Edutus Főiskola adott otthont.

A konferencia keretét Bruck Gábor társadalomelemző adta, aki által megfejthettük a különböző generációk kultúrához, erőszakhoz, munkához és technikához való viszonyát. A jelenlévők megismerhették Bencsik János, országgyűlési képviselő álláspontját is a generációs különbözőségekről. Ezt követően Ágoston Stefánia, tatabányai származású divatszakember a generációk öltözködési jegyeit vette górcső alá és egy rögtönzött divatbemutatót is láthattunk, majd Mucsi Boglárka Y generációs blogger - aki a fenntarthatóságról szubjektíven, érdekesen, emberközpontúan és örömtelien ír – tartott előadást.

A konferencia második részében KOR-KÉP-et festhettek egy "kerekasztal" beszélgetés formájában, Belinszki Zoltán X generációs író vezetésével.

Címkék#Tatabánya

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!