2015.09.19. 12:30
A számítógépek mellett létezik az offline világ
Az Y és Z generáció kultúrafogyasztási szokásaival, a média szerepével és a célcsoportok elérésének gyakorlatával is foglalkozott többek között a II. Kulturális Piac és Szakmai Konferencia.
Szedlacsek Emília, a Kultúráért Felelős Államtitkárság Közösségi Művelődési és Művészeti Főosztályának vezetője a kulturális piacot a választék és a kommunikáció terepeként értelmezte. Kárpáti Árpád, a Nemzeti Művelődési Intézet szakmai igazgatója hangsúlyozta a közösségi élet, az élményt nyújtó programokat tekintette az értékközvetítés egyik eszközének. Antalóczy Tímea a médiafogyasztás, Tari Annamária az Y és Z generáció közösségi művelődési sajátosságait emelte ki, Gerendai Károly, a Sziget fesztivál alapítója a célcsoportok elérésének sikeres hazai gyakorlatait emelte ki. Előadást tartott Nemes Orsolya, Müller Tamás és dr. Botos Barbara. A program vasárnap kulturális börzével, megyei tánccsoportok műsorával folytatódik.