Közélet

2015.09.19. 12:30

A számítógépek mellett létezik az offline világ

Az Y és Z generáció kultúrafogyasztási szokásaival, a média szerepével és a célcsoportok elérésének gyakorlatával is foglalkozott többek között a II. Kulturális Piac és Szakmai Konferencia.

V.T.

Salamon Hugó, a Vértes Agorája szakmai vezetője azt emelte ki: a mai fórum témája az, hogyan adjuk el a kultúrát a fiataloknak, ám ahhoz, hogy elérjük a célcsoportokat, ismernünk kell a fiatal korosztályok nyelvét, érdeklődését. Turainé John Katalin alpolgármester tanári pályájából vett példákon keresztül érzékeltette hallgatóságával, hogy mennyire fontos a gyerekekkel a beszélgetés, a foglalkozás, hogy a "lelkük is utolérje az eseményeket".



Szedlacsek Emília, a Kultúráért Felelős Államtitkárság Közösségi Művelődési és Művészeti Főosztályának vezetője a kulturális piacot a választék és a kommunikáció terepeként értelmezte. Kárpáti Árpád, a Nemzeti Művelődési Intézet szakmai igazgatója hangsúlyozta a közösségi élet, az élményt nyújtó programokat tekintette az értékközvetítés egyik eszközének. Antalóczy Tímea a médiafogyasztás, Tari Annamária az Y és Z generáció közösségi művelődési sajátosságait emelte ki, Gerendai Károly, a Sziget fesztivál alapítója a célcsoportok elérésének sikeres hazai gyakorlatait emelte ki. Előadást tartott Nemes Orsolya, Müller Tamás és dr. Botos Barbara. A program vasárnap kulturális börzével, megyei tánccsoportok műsorával folytatódik.

Címkék#Tatabánya

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!